well-known https://www.watchestend.com/.Buy now best https://www.fakerolex.club/.hop over to this site fake watches.65% off replica rolex.shop replica relojes.Up To 90% Off repliki zegarków omega.Continued 1:1 replica watch.web rolex replications for sale.see here imitation watches.inexpensive replica rolex.site link replica watches USA seller.pop over to this web-site replica watch.find high quality rolex replicas.right here replica breitling.For Sale www.showbellross.com.navigate to this site https://www.healthtagheuer.com/.At Lowest Prices https://www.newshublot.com/.At Discount Price noob factory watches.hop over to this web-site www.electronicswatches.com.special info https://www.freebreitling.com/.

Icopal Vedag CZ s.r.o.

Společnost Icopal Vedag CZ s.r.o. je předním výrobcem hydroizolačních materiálů pro šikmé a ploché střechy a také pro spodní a inženýrské stavby, který na českém trhu působí již od roku 1992. Stejně jako známý rakouský výrobce střešních systémů Bramac, i společnost Icopal je součástí silné nadnárodní skupiny BMI Group. Ta má vedoucí postavení v oblasti střešních a hydroizolačních řešení v rámci celé Evropy, a vedle toho je zastoupena také v Asii a jižní Africe.

Klientské zadání

Na počátku spolupráce klient disponoval šesti různými weby, vytvořenými mateřskou společností, přičemž každý z nich byl postaven na jiném systému. Jednotlivé webové stránky bylo z bezpečnostních důvodů nutno buď updatovat, či postavit na systému novém. Při jednání o konkrétním postupu nakonec padla volba na sjednocení všech webů na jednu platformu – konkrétně na open-source redakční systém WordPress – a to při dodržení korporátní identity, implementaci moderních designových prvků, a v neposlední řadě také při zajištění přívětivosti webu z hlediska UX.

Kromě poměrně velkého množství statických stránek měly jednotlivé weby také seznam produktů a dokumentů k nim, dále obsáhlou sekci podpory pro projektanty, realizační týmy a další; sekci týkající se technických řešení různých staveb a také sekci věnovanou vzdělávání odběratelů.

Naše řešení

Každý z webů byl tedy postaven na jiné platformě, vlivem čehož jsme v prvé řadě museli vymyslet celkovou strukturu nového jednotného webu, zakomponovat sjednocenou grafiku i účel, a v neposlední řadě také počítat s přesměrováním starých odkazů na nové stránky. Navrženou strukturu oné nové webové prezentace jsme následně upravovali dle požadavků klienta.

Dále jsme v realizační fázi dospěli k rozhodnutí, že za účelem lepšího vyhledávání a jednoduššího zobrazování kategorií, jednotlivých produktů a souvisejících dokumentů bude nejvhodnějším řešením využít rozšíření WooCommerce a vytvořit e-shop v katalogovém módu.

Následně jsme se zabývali nasazením vybrané a klientem odsouhlasené šablony. Tu bylo nutno poměrně zásadně upravit – jednak kvůli důrazu na zachování korporátní identity klienta zaštítěného mezinárodní korporací, a jednak z důvodu využití custom-tailored (na míru vyvinutých) prvků a pluginů (např. konfigurátor).

Spolupráce s klientem byla velice příjemná, neboť nám neustále poskytoval součinnost a dodával připravené materiály v podobě textů či fotografií. Abychom zachovali veškeré klientovy požadavky, byli jsme s ním téměř neustále v kontaktu. Mimoto jsme klienta také proškolili, aby si web v budoucnu mohl do velké míry spravovat sám.